skit väder:O!

idag gjorde vi biologi prov vet inte hur de gick men hoppas att det gick bra.vi slutade typ jätte tidigt så jag drog till stan o köpte nya kläder och skor. sen va jag typ på stan en stund ,asså shit de va värsta läskiga finne gubben som stog och skrek:O men ialla fall sen gick jag till kyrkan för att öva till min konfrimatoin som är på lördag och i kyrkan träffade jag min älsklijnr EVELINA vi hade mycke kul med varandra :D sen va ju min rim o nadine oxå där en stund . evelina jag tror att gerda älskar oss nu  eller? men ialla fall de va kul.men sen vare ju så fucking dåligt väder oxå shit fick gå hem själv i späregnet så nu e jag typ jätte blöt-.-' och sen glömde jag mina nycklar i kyrkan:( men what ever..

Kommentarer
Postat av: angelica

ahha vad för finne gubbe,, .. min morfar? hahaha XD

2009-05-31 @ 20:49:12
URL: http://aaeh.blogg.se/
Postat av: evelina

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHNGERDA LOVES US!

2009-05-31 @ 22:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0