plugga plugga

igår fick jag som jag ville Jarell vann men den där kenly fick vara kvar:(men iallafall idag vare jätte varmt och skönt ute.jag var ju så dum och tog inte på mej shorts-.-'. idag i skolan har jag typ vart hyper vet inte vrf men de va kul:)på son kollade vi typ på film och jag är så snäll så jag masserade Dino jättelänge*alla älskar min massage*och nu måste jag tyvärr plugga efyersom att jag har prov i biologi/kemi skulle ha haft det imorrn men Gerlinde blev så snäll och bytte dag men det värsta är nog att jag har 2 inlämmnings arbeten i svenska och engelska. engelskan kommer gå bra för den är jag snart klar med,men tyvärr är det så att jag bara har kommit halvvägs i svenskan:((snyft snyft) aja måste plugga nu hej då<3:)

Kommentarer
Postat av: d

hatar o plugga:(

2009-05-30 @ 20:59:05
URL: http://boze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0