en dålig dag med ett bra slut :)

min dag har vart ett rent helvete rent ut sagt.. jag var tvungen att vakna klockan 05:30 för att gå till stan och åka en buss till viking line för att jag skulle åka på kryssning med familjen :)<3men sen när vi står på stan och vävta kommer inbte bussen och vi börjar bli oroliga så vi får typ damp och mpste ta taxi.sen på motorvägen blir de såklart kö-.- sen när vi precis har kommit fram till terminalen åker båten ca 10 minuter tidigare:(sen börjar ju så klart min syster att bråka med säkerhetsvakten och hon spottade nästan honom i ansiktet meb de var ju lite kul.men de som va bra är att bussbolaget som vu skulle åka med bjuder på en resa plus pengarna tillbaka så nu kan jag ta med en kompis istället så min dag blev lyckad iallafall :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0